Mina tankar, handlingar och personlighet i ord.

måndag 15 mars 2010

Love

I fredags fyllde min underbara son 2 år, tiden bara rinner iväg.
Hinner inte med att tänka själv, för lite mer än ett år sedan började han att gå.
Strax efter det sa han mamma för första gången.
Och nu, idag, tre dagar efter 2-årsdagen talar han flera ord och är livligare än någonsin.
Han förstår vad jag säger och lär sig nya saker mest hela tiden.
Varje dag händer något nytt.
Pär THEO Risberg, det är dig jag lever för, det är dig jag ska uppfostra till världens bäste man.
Du ska få ta världen med storm!
Jag Älskar dig.


Även har min absolut bästa vän återvänt till Stockholm.
Ett härligt avslut på veckan hon varit här vart det, fullt liv under lördagkvällen.
För och efterfest hos mig, och en utgång på stadt.
Händelserik kväll, och väldigt roligt. Träffade många av de gamla vännerna.

Idag började skolan, känns inget bra alls att vara tillbaka till skolbänken, och redan ett prov imorgon.
Vilket det inte har blivit så mycket pluggandes till, får ta det som de kommer. hinner plugga lite imorgon innan det är dags.
Kvällen har varit i turbulens, nu tänkte jag gå och sova, hamna i drömvärlden för ett tag.

I'll be your dream, I'll be your wish, I'll be your fantasy,
I'll be your hope, I'll be you love, Be everything you need..

Inga kommentarer: