Mina tankar, handlingar och personlighet i ord.

fredag 12 mars 2010

Four Days

De senaste fyra dagarna har Caroline och Mathilda varit hos mig.

På tisdagen hämtade jag Carro på busstationen och fortsatte till IcaMaxi där vi köpte lite godis.
När Theo ändå hade somnat så valde vi att fortsätta åka bil, och hämtade efter någon timme upp mathilda. Bilturen innehöll väldigt mycket skratt, och självklart mycket prat.
Innan vi for hem åkte vi åter igen påv IcaMaxi för catt köpa hårfärg.
Väl hemma hos mig färgade vi håret på Mathilda, eller ja. Blekte rättare sagt.
Daniel, Dennis och Jocke kom på besök, lite på lyran och dyngblöt efter plumsandes i snön på väg till min balkong. haha, sicka grabbar.
Till slut klickte vi igång en film, 2012 runt fyratiden på morgonen. Somnade till den.

På onsdagsmorgonen smides det planer om en utekväll på tre bockar, en förfest planerades hos mig.
Carro, Mathilda, Evelina, Sanna,Frida, Daniel, Biffen, André, Sofie, Jimmie, Lennie och Tobbe vart det till slut.
Bussen till bockarna klockan 10 och väl där plankar man in, SOM VANLIGT.
Kvällen slutade dock i katastrof, men i det stora hela var det en grym kväll.

Torsdagen inleddes hos Daniel, där vi fick ringa vaktmästaren som låste upp min dörr, då bestämdes det att ta ett stadsbesök.
Carro pratade in sig på vårdcentralen och tog bort hennes stygn efter blindtarmsoperationen.
Det var bland det roligaste jag sett, hon är speciell min vän.
Vi for hem och lagade tacos. MUMS!
Låg sedan i soffan och pratade, skrattade och lyssnade på musik till 6 på fredag morgon.
halv 1 var det dags att kliva upp, hämtade theo hos anki där Rut&Birger var för att gratta honom.
Till mig skulle Ingalill och Kent komma, så det vart panik med storstädning.

men nu har det lugnat sig, theo sover, och jag har sagt hejdå till mina underbara bästa vänner Caroline och Mathilda.

Imorgon kommer min familj och ska fira lite, tänk att lillgrabben har blivit så stor :)
Söndag blir det fredriks närfamilj som kommer, och som avslut på dagen blir det fotbollsmatch mot TeamHudik.

Nu ska jag ringa mia(:

Inga kommentarer: